بازار فروش آبخوری جامبو مرغداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بازار فروش آبخوری جامبو مرغداری از رونق مناسبی برخوردار است. آبخوری جامبو، نوعی آبخوری اتوماتیک است؛ که به راحتی می توان از آن استفاده کرد.
آبخوری جامبو مرغداری، نمونه ای از آبخوری های اتوماتیک مخصوص مرغداری است. مزیت این آبخوری نسبت به محصولات مشابه این است؛ که به نصب و راه اندازی نیاز نداشته و استفاده از آن بسیار آسان است. بنابراین آبخوری جامبو، بخش قابل توجهی از بازار فروش آبخوری مرغداری را به خود اختصاص داده است.
آبخوری جامبو بیشتر برای مرغداری های نیمه صنعتی مناسب است. این وسیله به راحتی به شیلنگ آب وصل شده و به طور اتوماتیک پر می گردد. آبخوری جامبو آب تمیز و تازه را در دسترس طیور قرار می دهد.

بازار فروش آبخوری جامبو

آبخوری جامبو به عنوان یکی از آبخوری های محبوب اتوماتیک در بازارهای مختلفی به فروش می رسد. از جمله بازارایی که آبخوری جامبو در آن به فروش می رید می توان به بازارهای زری اشاره نمود:

  • تهران
  • مشهد
  • کرج
  • تبریز

آبخوری های جامبو همچنین در بازارهایی که در بستر اینترنت می باشد به فروش می رسند. صفحات وب و وب سایت های معتبر امکان فروش محصولات مرتبط با صنعت مرغداری رار در بستر اینترنت فراهم نموده اند.

بازار فروش آبخوری جامبو

 فروش عمده آبخوری جامبو اتوماتیک

آبخوری جامبو یکی از آبخوری های اتوتیک می باشد که از جنس پلاستیک مرغوب می باشد که دارای قابلیت انعطفا بالا و همچنین مقاومتی خوبی می باشد. این آبخوری از یک سیستم مکانیزم برای پر شدن آبخوری و یک قیف جامبو می باشد. آبخوری جامبو در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشد، که این آبخوری ها  دارای تفاوتهایی در ساختار  اجزای تشکیل دهنده آن می باشند. استفاده از آبخوری جامبو به جهت تنظیم ارتفاع امکان افزایش جوجه ریزی در سالن های مرغداری را فراهم می آورد. در نصب آبخوری جامبو باد به این نکته دقت شود که آبخوری را مستقیم به آب شهری وصل ننمایید و از منبع آب یا فشارشکن استفاده نمایید.

انواع آبخوری جامبو

  • آبخوری جامبو کلاسیک
  • آبخوری سوپر جامبو

آبخوری های جامبو در پرورش طیور خانگی، مرغداری های سنتی، مرغداری های نیمه صنعتی و نیمه صنعتی به کار گرفته می شود. در سایت مرغ صنعت فروش آبخوری جامبو به صورت عمده صورت می پذیرد. فروش عمده آبخوری جامبو با قیمتی پایین تر از فروش تکی آبخوری جامبو همراه است. می توانید برای خرید از سایت مرغ صنعت با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

بازار فروش آبخوری جامبو

قیمت آبخوری جامبو اتوماتیک

قیمت آبخوری جامبو بر اساس نوع و جنس اجزای سازنده آن متفاوت می باشد. آبخوری های جامبو توسط شرکت ها و واحدهای تولیدی مختلفی طراحی و تولید و روانه بازار می شوند، قیمت هر یک از شرکت های سازنده متفاوت و متغیر از یکدیگر می باشند. برای اطلاع از لیست قیمت انواع آبخوری های جامبو موجود در بازار با ما در تماس باشید. آبخوری جامبو برای انواع طیور از جمله مرغ،کبک، بلدرچین، بوقلمون و جوجه مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار فروش آبخوری جامبو

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن