قیمت دانخوری زنجیری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با پیشرفت تکنولوژی،سیستم دانخوری زنجیری یا بشقابی جایگزین بسیار مناسبی نسبت به  گذشته برای تغذیه دام و طیور می باشد.در روش های گذشته برای غذادهی به دام یا طیور،با سطل یا به شکل دستی و نهایتا به صورت ناودانی انجام می گرفت. که نیاز به نفرات بیشتر کارگر و طولانی شدن زمان غذادهی می شد.

اما امروزه با اتوماتیک بودن این مدل از سیستم دانخوری،بهترین و قابل اطمینان و موثرترین روش برای تغذیه طیور محسوب می شود.

مدل های دانخوری اتوماسیون به دو نوع بشقابی و زنجیری تولید می شود.در اینجا ما، سیستم دانخوری زنجیری را مورد بررسی بیشتری قرار می دهیم.

قیمت دانخوری زنجیری

قیمت دانخوری زنجیری :

یک امر بدیهیست که این سیستم با قیمت های مختلفی در حال عرضه می باشد. ولی با کمی دانش و آگاهی در کیفیت و مواد بکار رفته در محصول متوجه می شوید تا کدام محصول بهترین انتخاب برای شما نیز است. این شرکت با داشتن شبکه گسترده،تمام اطلاعات هر یک از محصولات را در اختیارتان قرار می دهد.

و همچنین با همین شبکه می توان به صورت آنلاین از این شرکت خریداری کرده و از تخفیفات قابل توجهی که این شرکت برای عمده خریدان قائل می شود برخوردار باشید.

فوائد دانخوری زنجیری

فوائد دانخوری زنجیری نسبت به روش سنتی :

استحکام و کیفیت دانخوری

پر شدن مستمر خوراک بدون چک کردن به صورت دستی

کمتر شدن نیروی کارگر

افزایش رسیدگی به جوجه

تغذیه سالم و یک زمان برای هر مرغ

بهبود ضریب تبدیل

تغذیه متوازن به مرغ ها

از این صنعت بیشتر برای مرغ های مادر یا گوشتی و همچنین اجداد استفاده می شود.در دانخوری زنجیری به دلیل استفاده آسان و نیز دسترسی مواد اولیه و تجهیزات مورد مصرف در کار،با استقبال روبرو شده است.

مزایای دانخوری زنجیری

مزایای دانخوری زنجیری :

استحکام دانخوری و عمر بالا و بهداشتی بودن

پر شدن مستمر دان به طور اتومات با استفاده از هاپر

دسترسی مرغ به خوراکی با کمترین جابه جایی

عدم ریزش مواد غذایی

توزیع سریع دان

توازن در تغذیه به هر مرغ

مصرف کم انرژی

کم صدا بودن

بهبود ضریب تبدیل

تعمیر و نگهداری آسان

با استفاده از مخزن غذا یا همان هاپر ها که در ابتدا و انتهای خط قرار می گیرند که وظیفه آنها پر کردن سیکل حرکتی خط می باشد.سرعت چرخش سیکل را تا دو برابر افزایش می دهند.

معایب دانخوری زنجیری

معایب دانخوری زنجیری :

تقریبات دو برابر قیمت دانخوری بشقابی

وزن نادرست و متفاوت مرغ یا دام

محدودیت ارتفاع در خط

شستشوی و نظافت سالن با کمی سختی

موقعی که دان از هاپر ها در خط چرخش خالی می شود.مرغها به نزدیکی هاپر ها هجوم می آورند و از دان بزرگتر و با کیفیت تر برخوردار می شوند و این باعث چاقی این مرغ ها و لاغری آنهایی که دور تر از هاپر ها هستند می شود.برای جلوگیری از این مشکل دو راه چاره ساز است. اول اینکه سعی شود از دان یکنواخت و مرغوبی استفاده کرد و دوم اینکه سرعت چرخش را بیشتر کنند تا هر مرغ فرصتی برای انتخاب دان پیدا نکند.

این سیستم برایی اوایل دوره رشد جوجه مناسب نیست چرا که تا حدی قابلیت جابه جایی ارتفاع را دارد و تا آن حد پایین نمی آید تا جوجه های چند روزه تغذیه شوند.

برای شستشوی محیط سالن بایست تمام دانخوری زنجیری اوراق شده و بعد از اتمام نظافت مجددا نصب گردد که این باز و بست کردن، کار را کمی برای مرغدار سخت می کند در صورتی که در مدل بشقابی اینطور نیست.

از نکات حائز اهمیت این است که در مواردی که خط با کم بودن دان مواجع شد سیستم به آرامی روشن شده تا باعث استرس مرغ نشود.

این شرکت برای تطابق دادن خود با سایر تولید کنندگان پیشرفته جهان در صنعت مرغ،توانسته هاپر هایی با کیفیت مشابه با همتاهای نظیر خود در دنیا و همچنین سرعت بخشیدن در سیستم چرخش دانخوری تولید و عرضه نماید.تا  از مکانیزاسیون شدن تجهیزات مرغداری و ارتقا صنعت آن با دنیا همگام باشد.

صادرات دانخوری زنجیری

صادرات دانخوری زنجیری :

شرکت ما توسط همکاری با کارشناسان روز دنیا در این صنعت توانسته محصولی با کیفیت و تقریبا در یک رده تولید نماید و همچنین با داشتن یک شبکه اینترنتی معتبر در سطح جهانی قادر به فروش محصول خود می باشد.نکته مهم این است با توجه به قیمت های گوناگون، محصول شرکت ما با تغییر و نوسانات اخیر ارزی، کمترین و مناسبترین قیمت را برخوردار می باشد.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن