قیمت هواکش مرغداری 100

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت هواکش مرغداری 100 درب کارخانه چقدر است و انواع هواکش مرغداری 100 چه نام دارد و ویژگی های هر کدام جیست و تفاوت عمده هواکش ها در چیست ؟ هواکش مرغداری در مراحل تولید و فروش متفاوت می باشد و معمولا قیمت فروش گران تر از قیمت تولید است و مراحل فروش در افزایش قیمت موثر می باشد.
هواکش مرغداری که سبب مطبوع شدن هوای داخل سالن می شود اگر وجود نداشته باشد جوی بد بو و نامناسب در فضا حاکم می گردد.
هواکش مرغداری 100 نمونه ای از این تجهیزات است که به علت به کار رفتن فن 100 در آن ها با این نام شناخته می شوند و لازم به ذکر است که جنس پره ها در هواکش های مختلف متفاوت می باشد و یک گونه آن از جنس پلیمر ساخته می شود.

قیمت هواکش مرغداری 100

قیمت هواکش مرغداری 100 بر اساس قدرت فن و جنس پره ها تعیین می گردد که مسلما هواکش ها با پره های پلیمری گران تر از هواکش با پره پلاستیکی می باشد.

قیمت این سیستم با توجه به اندازه و قدرت موتور و جنس بکار رفته شده، بستگی دارد.با این حال شرکت ما از لحاظ کیفیتی دارای بالاترین درجه استاندارد از نظر کارشناسان بوده و قیمت آن نسبت به تولید کنندگان دیگر تا حد زیادی اختلاف دارد.

اگر شما قصد خریدن این سیستم را دارید با اطلاعات کسب کرده و همچنین با در اختیار داشتن آدرس سایت و تلفن می توانید با مشاوران متخصص برای آگاهی بیشتر به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده تا خریدی مطمئن  از لحاظ کیفی و ارزان قیمت داشته باشید.

قیمت هواکش مرغداری 100

از انواع دیگر هواکش های مورد استفاده در مرغداری ها هواکش مرغداری 140 را می توان نام برد

خرید هواکش مرغداری 100

برای خرید این محصول می توانید با مراجعه به سایت های معتبر هم اطلاعاتی دقیق و مهندسی داشته باشید و هم با خرید آنلاین،از مزایا و تخفیفات قابل توجهی بهره مند شوید. لازمبذکر است قبل از اقدام به خرید و پرداخت وجه از آخرین قیمت محصول مطلع شده و سپس اقدام به پرداخت نمایید

هواکش مرغداری 100*100

از هواکش 100 معمولا در سالن های سرپوشده قبیل گلخانه ها،مرغداری ها،کارگاه های صنعتی،استخر و دامداری ها استفاده می شود.تا در بروز هوای جمع شده در محیط ، آن به محیط بیرون منتقل کند.تا هوایی تازه و یکنواخت در سوله میسر گردد.

این نوع هواکش همانند بقیه هواکش های آکسیال صنعتی به شکل محوری و موازی عمل می کند طوری که هوای محیط داخل را به صورت مستقیم انتقال می دهد.

خرید هواکش 100

بیشتر بخوانید: تجهیزات مرغداری خانگی

مزایای هواکش مرغداری 100*100

توان بالا

کم صدا بودن

دارای دمپر های گریز از مرکز

عایق حرارتی و نور در هنگام بسته بودن دمپر

نگهداری و تعمیرات آسان

خدمات پس از فروش

دارای گارانتی 18 ماهه

مزایای هواکش 100

مشخصات فنی هواکش مرغداری 100

توان موتور 0.55 کیلو وات

شدت جریان 1.5 آمپر

ولتاژ :380 وات

سرعت موتور : 1400

عایق رطوبتی :55/54

F  کلاس حرارتی :

دبی هوای خروجی :28000 متر مکعب در ساعت

قطر پروانه : 90 سانتی متر

ابعاد فنی : 100*45*100

وزن :57 کیلو گرم

تراز فشار صدا : 62 دسی بل

قدرت موتور :1.1 اسب بخار

این سیستم از پره های استیل و گالوانیزه و در تعداد 6 پره و3 پره بسته به نیاز مشتری تولید می شود. علت استفاده از این پره،ضد زنگ،ضد پوسیدگی، و وزن سبک آن است. که کمک دو چندانی در چرخش پروانه می کند.

مشخصات فنی هواکش مرغداری 100

صادرات فن 100

در زمینه صادرات هم شرکت ما مطابق با فناوری های روز دنیا چه از نظر کیفیت و چه متریال بکار رفته گام به گام در حال پیشروی است. نکته ای که باعث شده  شرکت ما از دیگر رقبا پیشی بگیرد قیمت مناسب و ارزان این محصول و همچنین ارسال آن در کمترین زمان ممکن به دست مشتری، با حداقل هزینه حمل و نقل می باشد.

برای پرورش طیور در خانه نیازی به استفاده از هواکش های صنعتی نیست و می توان این امر بسیار کم هزینه صورت بگیرد و می توان با

چند دانخوری و آبخوری مرغ و مقداری غذا این کار را انجام داد

 

 

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن