لوازم مرغداری پلاستیکی خانگی و صنعتی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در سالن های پرورش طیور نیمه صنعتی و صنعتی وسایل و تجهیزات زیادی وجود دارد که از جنس پلاستیک ساخته شده باشند. این تجهیزات بسیار صرفه اقتصادی داشته و شما می توانید برای آشنایی هرچه بیشتر با این وسایل ادامه مطالب را دنبال کنید.

لوازم مرغداری پلاستیکی

معمولا تولید کننده های لوازم مرغداری از پلاستیک درجه یک استفاده می کنند. امروزه بیشتر مرغداری ها علاقه فراوانی به استفاده از لوازم پلاستیکی نشان داده اند که علت آن راحت بودن کار با اینگونه وسایل می باشد.

برای معرفی لوازم مرغداری می توان به آبخوری های کله قندی و کف پوش های مورد استفاده در سالن ها اشاره کرد.

موارد استفاده لوازم مرغداری پلاستیکی

از لوازم مرغداری پلاستیکی به طور گسترده و در نیاز های مختلفی استفاده می گردد. دانخوری برای تامین تغذیه مناسب و اصولی طیور و از آبخوری های طراحی شده برای رساندن آب کافی و مورد نیاز جوجه و مرغ ها کمک می گیرند.

از دلایل استفاده از لوازم پلاستیکی در این سالن ها قیمت مناسب تجهیزات و محصولات پلاستیکی، وزن سبک آن که می توان آن را به راحتی جابجا کرد.

لوازم مرغداری پلاستیکی

انواع لوازم پلاستیکی مرغ

لوازم پلاستیکی زیادی برای پرورش مرغ خانگی و صنعتی در ایران وجود دارد که می توان با استفاده از آنها تولید مرغ بومی مناسبی با کمترین قیمت ایجاد کرد

  • آبخوری پلاستیکی پلاسون
  • آبخوری پلاستیکی کله قندی
  • دانخوری پلاستیکی سطلی
  • آبخوری پلاستیکی پره ای

تولید کنندگان لوازم پلاستیکی طیور

تولید کنندگان لوازم پلاستیکی در مرغداری باید وسایل و تجهیزات خود را به گونه ای بسازند تا به بهترین نحو نیاز های طیور را برطرف سازد. تولیدکنندگان معتبر و با سابقه درخشان زیادی هستند که در این عرصه فعالیت دارند که می توان لوازم مرغداری پارس، مرغ صنعت و … را نام برد.

قیمت لوازم مرغداری پلاستیکی

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز تجهیزات مرغداری خانگی پلاستیکی  ار جمله انواع دانخوری پره ای و آبخوری های کله قندی در صنعت مرغداری می توانید به فروشگاه هایی آنلاینی که تجهیزات پلاستیکی خود را به صورت اینترنتی نیز عرضه می کنند سر بزنید.

در مراکز فروش اینترنتی می توانید تمامی اطلاعات وسایل مورد نیاز خود را بدست بیاورید که معمولا فروشگاه های عرضه کننده لوازم مرغداری این تجهیزات را به صورت عمده و با بهترین قیمت ممکن به شما ارائه می کنند.

اگر به دنبال خرید انواعی از تجهیزات مورد نیاز در مرغداری هستید می توانید از کارشناسان فروش ما  مشورت های لازم را دریافت نمایید.

 

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن