قیمت آبخوری دستی مرغ خانگی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آبخوری دستی مرغداری یکی از تجهیزات و ابزار مورد استفاده در صنعت مرغداری می باشد. خرید و فروش این تجهیزات با مراجعه به  سایت مرغ صنعت برای مشتریان در سراسر کشور به راحتی در دسترس می باشد.

ویژگی های آبخوری دستی مرغداری

آبخوری های دستی بیشتر در سالن های مرغداری سنتی مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا رسیدگی به آن ها در مرغداری های بزرگ صنعتی نیاز به نیروی کارگری بیشتر و در نتیجه بالا رفت هزینه را به همراه دارد. 

از ویژگی های مهم آبخوری ها تامین کردن آب و سالم و بهداشتی برای طیور می باشد. همچنین این آبخوری ها باید به راحتی مورد شست و شو و ضدعفونی قرار بگیرند.

ویژگی های آبخوری دستی:

  • دارای جنس پلاستیکی مرغوب
  • به آسانی قابل حمل و جابه جایی
  • پر شدن به صورت دستی

بیشتر بخوانید: آبخوری اتوماتیک نیپل

انواع آبخوری دستی مرغداری

آبخوری های دستی به گونه ای طراحی شده اند که باید هر چند ساعت یکبار به صورت دستی پر از آب آشامیدنی بشوند. این ابخوری ها بیشتر در سالن هایی که دسترسی مستقیم به اب آشامیدنی لوله کشی وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع آبخوری دستی مرغداری شامل موارد زیر می باشد:

  • آبخوری دستی ناودانی مرغداری ( با عمق 5 سانتی متری برای جوجه ها، با عمق 10 سانتی متری برای مرغ ها)
  • آبخوری دستی بشقابی
  • آبخوری کله قندی

آبخوری دستی ناودانی v شکل می باشد. این آبخوری هم به صورت سراسری هم به صورت قطعه های کوچک قابل استفاده می باشند. آبخوری دستی بشقابی شامل یک مخزن مدور و یک بشقاب در زیر مخزن می باشد.

انواع آبخوری دستی مرغداری

ارزانترین آبخوری دستی مرغداری

آبخوری های دستی در رنج قیمت های گوناگونی در بازارهای جهانی موجود می باشد. آبخوری پلاستیکی از ارزان ترین نمونه آبخوری های دستی می باشد.

آبخوری کله قندی قیمت پایینی در بین آبخوری ها دارا می باشد. آبخوری های کله دستی با لیترهای گوناگونی در بازار موجود می باشد.

قیمت آبخوری دستی مرغداری

قیمت آبخوری های دستی وابسته به نوع و شرکت های تولید کننده این محصول می باشد. شرکت های تولید کننده بر اساس جنس اجزای تشکیل دهنده آبخوری ها به قیمت گذاری این محصول می پردازند

. شما می توانید با برقراری ارتباط با شماره تلفن های درج شده در سایت از قیمت به روز انواع آبخوری های دستی آگاه شوید، همچنین می توانید  محصول مورد نظر خود  را به صورت عمده سفارش داده و در پایین ترین زمان ممکن و با قیمت پایین تری نسبت به خرید اندک در سراسر ایران دریافت نمایید.

مطالب مرتبط: آبخوری اتوماتیک جامبو

خرید آبخوری دستی مرغداری

خرید آبخوری دستی مرغداری از طریق سایت مرغ صنعت با ارائه جزئیات مربوط به انواع دانخوری های دستی موجود در بازار به راحتی و سهولت انجام می شود. مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری  بازار از طریق سایت مرغ صنعت که سایت عرضه کننده انواع تجهیزات صنایع مرغداری  می باشد، به صورت اینترنتی  به خرید آبخوری دستی مرغداری بپردازد.

لوازم پرورش مرغ خانگی

از تجهیزات مرغ خانگی مورد نیاز می باشد، می توان از لانه مرغ، آبخوری دستی، دانخوری دستی می باشد. آبخوری های دستی و دانخوری های دستی در سیستم پرورش مرغ خانگی دارای کارایی مطلوب و با هزینه اندک و بسیار کمتر از نمونه های خودکار این ابزار می باشد.

 

 

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن